En hel dag

Publicerat 2013-04-14 22:37:43 | i kategori Allmänt

Ojojoj, en hel dag har bara flugit förbi. inte hunnit blogga en gång ens!
Hoppas ni klarat er bra ändå.
 
Har börjat planer inför vinnarens önskerubrik, ska försöka skriva ihop den under veckan! Kan ju bli spännande!
 
Har varit en bra dag idag, hjälpt pappa att bygga ihop terassen utanför husvagnen, det har blåst som fasen verkligen. Men men, alltid gott att få lite frisk luft. Jag och mamma satt i solen en stund men det gick inte till slut, blåste alldeles för mycket.
 
Tog tåget så att jag var hemma vid sex, åt lite och var sedan ute och gick en sväng.
 
Är ganska trött nu så det är nog faktiskt dags att krypa till sängs. Imorgon startar en ny arbetsvecka om än en kort sådan. Jobbar bara till onsdag och sedan är det dags för skidsemester i Hemsedal! Ska bli riktigt roligt, längtar!
 
Hoppas ni haft en fin helg allihopa! Jättekul att ni fortsätter läsa min blogg!
 
Såhär såg jag ut senast vi var i Hemsedal! (inte min hatt...)
Härligt gäng senast, blir nog minst lika bra denna gången!
 
 
Postat av: Jennie

JÖSSES vad håret har växt!😀om man ser denna bilden och den nya från härom dan så måste det ha växt 30 cm eller nåt?! Klipp nu inte av det, jag tycker det är så fint nu!:-)

Svar: Puss!,
Jennifer Carlsson

2013-04-15 @ 08:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: