Ett brev på posten

Publicerat 2013-04-16 21:38:00 | i kategori Allmänt

Visst är det kul att få brev? Speciellt när de innehåller choklad och en snygg inbjudan!
Fått en bröllopsinbjudan till! Bästa Amanda ska gifta sig med sin Andreas den 3:e augusti. Mina två närmsta vänner gifter sig i med bara två veckors mellanrum! Kan det bli bättre? :)
 
Efter jobbet klädde jag på mig träningskläderna och blev upphämtad av Paul och Lotta. Vi begav oss till ett ställe som hette Skrylle utanför Lund. De hade flera fina löpspår. Vi körde fem km, kändes riktigt bra! Jag och Lotta tränar ju inför Vårruset den 2:e maj i Malmö. Ska bli riktigt skoj! 
 
Jättefin inbjudan och en liten chokladbit också! Uppfinningsrikt!
 
Toktaggade inför löp-passet! Bra jobbat!
 
Nu är det dags att packa färdigt. Imorgon efter jobbet bär det av norrut mot första anhalten! 
 
Postat av: Jennie

VA!!!? Vad roligt och vad hemlighetsfull hon är!! Ha så kul i fjällen!;)

2013-04-16 @ 21:47:35
Postat av: Robin

Så ni åker ett par mil till Lund för att springa 5 km??? Hmm göra tvärt om??
Förresten dun mammas kommentar i förra inlägget va så rolig!!! Skrattar fortfarande! Hahaha
Kram kram

2013-04-17 @ 06:42:11
Postat av: Amanda

Ja ni kan tro att de va svårt att vara tyst sist vi sågs!! :)

Svar: Så bra gjort ändå! :) puss på dig!
Jennifer Carlsson

2013-04-17 @ 08:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: