For the first time

Publicerat 2013-04-13 07:31:01 | i kategori Allmänt

Godmorgon! Nu är det tågdags igen! Uppåt landet bär det. Jag ska faktiskt hitta på något som jag "aldrig" gjort förut. 
 
Det kanske är fel att säga att jag aldrig gjort det.... Hur ska man formulera sig... Jag har aldrig gjort det "på riktigt" förut om man säger så.
Det handlar inte om mig själv, jag följer med en vän som är själva huvudpersonen. Vi är fyra tjejer allt som allt. Jag hoppar av i Varberg och blir upphämtad och sedan åker vi ytterligare några mil norrut.
 
Jag kan knappt bärga mig, det ska verkligen bli hur kul som helst!!! Det var inte ens jobbigt att gå upp i morse.
 
Såååå.... Kan ni gissa vad jag ska hitta på? 
Vinnaren får bestämma en rubrik på ett inlägg!
Trevlig lördag! 
 
Äntligen köpt en ny väska! Gillar den skarpt
 
Postat av: Jennie

Prova klänning till finaste Lisette i Göteborg?! Hälsa så gott och jag hoppas på napp!!;-))

2013-04-13 @ 09:40:14
Postat av: Nina - Glamourmamman

Spännande :-) Fotograferas kanske...?

Du, jag tror att du får ändra din "mall" när du kommenterar hos mig, för det står alltid "syrran" :-) Antar att det är efter att du har kommenterat hos Suzanna? Du FÅR gärna kalla dig syrran, men om inte...;-)

Ha en härlig dag!

KRAM

2013-04-13 @ 10:48:56
URL: http://glamourmamman.blogg.se
Postat av: Robin

Tälta i skogen?

2013-04-13 @ 17:35:41
Postat av: Robin

Spela in en cd?

2013-04-13 @ 17:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: