Nytränad

Publicerat 2013-04-23 21:37:47 | i kategori Allmänt

Shit vad jag tränade!! Helt jäkla slut nu! Det kallas nog inte killer-pass för intet. Kan knappt lyfta armarna ju. 
 
Nu är det soffläge som gäller, en stund i alla fall sen får jag väl gå och lägga mig. Jag har ett mål med morgondagen! Jag ska ta med mig mellanmål till imorgon eftermiddag på jobbet. Vet inte om jag kommer klara av detta fantastiskt omfattande uppdrag men försöka kan man ju alltid!  Tänker mig turkisk yoghurt och blåbär. Idag var jag nämligen så jäkla hungrig när jag åkte från jobbet plus att tåget ( såklart) var sent. Då blir det lite jobbigt.
 
Har ett datum framåt slutet av sommaren som jag ser fram emot. Förutom alla härliga bröllop såklart. Den 4/9 kommer Isabella Löwengrips och Pingis Hadenius nya bok "Economista" ut. Kanske är barnsligt men jag har läst hennes två andra böcker och gillar dem riktigt mycket. Även om de vänder sig till något yngre tjejer så finns det mycket att ta lärdom av. 
 
Har ni några bok-tips att dela med er av?
 
 
Postat av: Pappa

Bra kämpat, själv tittar jag på Biggest Loser:-)

2013-04-23 @ 21:45:22
Postat av: Robin

Gött jobb! En frukt och lite nötter funkar ju oxå som mellanmål!
Böcker, ja Thomas Bodström har skrivit några riktigt bra! Första heter Rymmaren!
Kepler är bra, första heter Hupnotisören.

2013-04-24 @ 06:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: