Packning och resande

Publicerat 2013-04-17 18:41:22 | i kategori Allmänt

Hej, detta är tjejen på resande fot! Idag tåg i två timmar, imorgon buss i åtta timmar! Och all den här jädra packning alltså!! Hur lyckas jag??? Två väskor plus handväska kånkar jag med mig, den ena tyngre än den andra! 
 
Sitter på tåget mot Falkenberg nu och ser hur fälten börjar bli gröna, det kommer gå riktigt fort nu alltså. Tror jag har bestämt mig för att det är ok att börja använda loafers/ballerina nästa vecka! 
 
Dagen på jobbet har flugit förbi! Tiden går fort när man har att göra. 
 
Usch, varför måste man alltid bli så ofräsch när man reser för?? 
 
 
Allt detta för typ fyra dagar! Galet! Fast jag vet inte, det kanske inte alls är mycket saker?
 
Postat av: Nina - Glamourmamman

Ha det så härligt i fjällen!! Själv drar jag ju till värmen istället - fast minst lika mycket packning behöver jag! Tänk att några bikinis kan väga så mycket ;-)

KRAAM

2013-04-17 @ 19:10:23
URL: http://glamourmamman.blogg.se
Postat av: mirja

Vart ska du?:)

2013-04-17 @ 20:20:17
Postat av: Robin

Skidkläder tar ju plats! Och efter man åkt skidor måste man ju ha vanliga kläder! Så det e ok! =)

2013-04-18 @ 06:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: