Rivstart på veckan

Publicerat 2013-04-08 20:12:01 | i kategori Allmänt

Hej hej på er! Det var en rivstart idag på jobbet. Mycket att göra men ändå under kontroll, då känns det bra! 
 
Efter jobbet åt jag en bit mat och sedan var jag ute på en ASA-LÅNG promenad. Det är ju så fint på kvällarna nu, även om det blir lite kallt. Tyvärr är min favoritpromenad ner till Västra Hamnen så lång, jag tycker egentligen att det räcker med en timmes promenad men nu blir det mellan 1,5-2 timmar. 
 
Nu tänkte jag läsa en tidning, måla naglarna och prova ett nytt rött te! 
 
Passade på att värms benen nere vid vattnet!
 
 
Alltså det är ju så fint. Hoppas ni inte tröttnar på alla bilder, känner att jag vill dela med mig av allt det fina jag ser
 
 
 
Postat av: Robin

Tröttnar aldrig! Tänk om Man hade en lägenhet där =)

2013-04-09 @ 07:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: