Tillbaka till verkligheten

Publicerat 2013-04-22 21:55:33 | i kategori Allmänt

Jaha gott folk. Då var jag tillbaka igen. jag har haft en härlig helg i Hemsedal. Det värsta äar ju att de bästa helgerna tar slut även de.
 
Tänkte att jag sammanfattar helgen i några punkter:
  • SKIDOR
  • After ski
  • Varmt sovloft
  • Härlig norska
  • Efterlängtade goa kompisar
  • FÖRLOVNING
  • Firat med mousserande på After ski
  • Längst upp på toppen
  • Sköna åk
  • Solsken
  • Röda näsor
  • Praktvurpor
  • Sträckningar
  • Roliga kvällar
  • Mc Donalds
  • Långa bussresor
  • Mycket mycket skratt
  • Goa gubbar 
  • Turkisk peppar-shots och Mintu
  • Utelåst mitt i natten
  • Löptur till och från Alpine Lodge halv tre på natten...
  • Stela vader
 
Det har verkligen varit helt underbart, det är något speciellt med det stället alltså. Förra gången var det också helt fantastiskt kul. Stämmningen är hela tiden på topp och alla är goa och glada.
Längtra redan tillbaka... 
 
Brant trappa till loftet
 
Ett taggat gäng i skidbacken
 
På grillplatsen måste man bygga soffor att sitta på! 
 
Här mår vi minsann! 
 
Tjejerna samlade! Solen värmde så himla gott! 
 
De nyförlovade!!! Den 19/4 mitt i backen! 
 
Här firar vi Eva och Jonas förlovning med mousserande på After skin! Lite röd i ansiktet efter solen, härligt! 
 
Morgon-shoten, sytligt men den ska intas!
 
Dag två, på gång med första åket!
 
Otroligt vacker utsikt!
 
Bra bild va?!
 
Häftigaste bilden på hela resan!
 
Kan inte annat än att älska det! 
 
 
Postat av: Therese

Åhhh, Hemsedal är det bästa stället!! Längtar också tillbaka! Vi var där v 4! Fasen vilken helg du har haft, och vet du, inte länge kvar tills du får en toppenhelg med mej och frida!=)

Svar: Jag veeet! Tur att man har saker att se fram emot! :)
Jennifer Carlsson

2013-04-22 @ 22:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: