Moving today

Publicerat 2013-08-31 16:58:37 | i kategori Allmänt

Idag har jag gett tillbaka ett antal kvadratmeter till mina föräldrar. Har tagit mitt pick och pack tillbaka till min lilla gulligs lägenhet i Falkenberg. det är allt lite blandade känslor här men det ska nog gå bra. Känns ändå som att man börjar på ny kula och kanske ett lite mer "vuxet" liv än innan. just nu känns detta som en singel-tjejs-lägenhet. Ska nog bli ordning. Började med en riktigt rejäl garderobsrensning med hjälp av Peter. Känns tungt i hjärtat men gud vad mycket kläder man har som bara hänger där för att man "vill ha många kläder". Ändå kul med en lite annan syn på det hela.
 
Lite rörigt just nu kanske men det ar sig nog snart. Börjar bli sjukt hungrig dock....
Är det någon som tycker att det är kul med flytter????
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: