En ansträngning

Publicerat 2013-02-28 06:48:30 | i kategori Allmänt

Ok, jag tänkte såhär! Om man klär sig i vårkläder så kanske våren kommer! Och varför i hela havet slår Norrland rekord efter rekord i värme? 12 grader? Jag trodde det var söderut det var varmare men den värmen har jag inte märkt av! 
 
Nu håller vi tummarna får våren! 
 
God morgon! 
 
Ä
Vad tycker ni om nya mobilskalet?
Postat av: Robin

Bling bling skal till bling bling tjej! 1Klass!!!
Kul att du handla när din kompis skulle, händer här oxå, Sara ska handla och Robin kommer hem med något!!! =)

2013-02-28 @ 06:53:18
Postat av: Robin

Förresten det va ju VÅRVÄDER IGÅR!!! (Onsdag)

Svar: Ja men idag var det nog ännu bättre! :)
Jennifer Carlsson

2013-02-28 @ 06:53:51
Postat av: Therese

Vilken vår-snygging! Jag shoppade också igår, fast tyckte inte att det inte fanns så mkt, men kom ändå hem med två nya skjortor, en tröja, en t-shirt, ny parfym, nagellack och en bok! borde dock köpa nya skoor! Hoppas du får en fin dag vännen!

Svar: Oj, men det var inte så dåligt shoppat ändå! Det värsta med Malmö är att det finns brutala mängder saker att handla här! Är i himmelriket!!
Jennifer Carlsson

2013-02-28 @ 07:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: