Ensam igen

Publicerat 2013-02-03 21:33:17 | i kategori Allmänt

God kväll på er! Nu sitter jag här ensam efter helgens alla äventyr. Jag och min  lilla iPad.
 
Pappa har precis åkt härifrån, han har hjälpt till att sätta upp spegeln på väggen och lite annat smått och gott. Vi hann med en sväng på Ikea också och inhandlade lite av det vi behövde för att göra några små justeringar.
Det var skönt att ha pappa här, det är ju inte annat än att man saknar sina föräldrar en del. Mamma har jag ju trots allt träffat nästan varje dag innan. Nu träffar jag knappt någon av dem alls.
 
Jag kan hur som helst intyga att jag är redigt trött nu. Sov ju trots allt bara tre timmar inatt.... Alldeles för lite, konstigt att jag fortfarande är vaken faktiskt. Vi hann i alla fall med en fika på stan innan Jonte och Eva åkte hemåt.
 
Det har varit en trevlig helg men det är alltid skönt att komma tillbaka lite till vardagen och rutinerna. Imorgon ska jag på yoga på kvällen. Känns bra och avslappnade. På onsdag ska jag åka upp till Göteborg och vårt lager där. Kommer med andra ord att vara göteborgare i några dagar.
 
Hoppas ni haft en fin helg!
 
Fick bli på sned idag, orkade inte bråka med programmet. Köpte en stång på Ikea och hängde upp, gillar att ha kläder framme om man tycker om dem. Detta fick bli mitt lilla klädhörne.
 
 
 
Postat av: Robin

I säng kl 7 milda Matilda! Jag hade behövt semester i en vecka efter en sådan runda!!!

Svar: Det gick bättre än väntat idag faktiskt:)
Jennifer Carlsson

2013-02-04 @ 06:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: