Ett skratt som tur är!

Publicerat 2013-02-26 20:52:58 | i kategori Allmänt

Efter incidenten i tvättstugan (fortfarande sur) läste jag era kommentarer från igår gällande inlägget med denna bilden:
 
 
Jag fick några gissningar såsom:
Bröd (?)
Bikini
BH
Klänning
Hundskit blandat med salt (!!!)
En sjal
 
Svaret på frågan lyckades dock bara en med och det var Anna-Karin, det är alltså en BALLERINASKO
När jag läst era kommentarer var jag tvungen att titta på bilden igen för att se hur den verkligen såg ut... HahaHaha, kan inte låta bli att skratta! Men seriöst pappa, hundskit? Kanske borde lämna tillbaka skorna... HahaHaha! 
 
Tack för att ni muntrade upp mig! 
Postat av: Robin

Du känner väl till skrällen!?? Kunde varit ett nytt bröd!! =)

Jag hade blivit vansinnig om det va min tvätt, hoppas strömmen kom tillbaka och att du kunde torka det! Den som hade tiden efter dig kunde väl släppa den till dig efter rådande omständigheter?? Kraaaam

2013-02-27 @ 07:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: