Glasklart igen!

Publicerat 2013-02-23 15:15:14 | i kategori Allmänt

Ber om ursäkt för den dåliga blogginlägg gen igår! Som jag sagt innan så är jag bäst på att planera in hur mycket saker som helst som ska göras på minsta möjliga tid. Samma igår, jobbade över lite sen åkte vi förbi Fields på vägen hem. Ett shoppingcenter i Danmark, massa affärer, ska dit och handla träningsläger snart tror jag, fanns massor!
Jag och Maria handlade mat och alkohol inne på Bilka som kan liknas vid Ica Maxi typ, eller Coop typ. Billig mat och alkohol! Tänkte på det först igår att jag är i Danmark varje dag ju! Kan ju köpa alkoholen där!!
 
Provsmakar vin!
Glasklart igen, gillar verkligen det stället! 
 
Party med Petra! 
Postat av: Eva j

Smidigt att köpa spriten i Danmark ju, fast de är inte så mycket billigare där längre ju:/ har du bråttom ibland när du skriver Jennifer lille? Du ska alltså köpa träningsläger?;) kraam

2013-02-23 @ 17:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: