I badrummet!

Publicerat 2013-02-20 08:15:00 | i kategori Allmänt

Har haft väldigt torr hud ett tag men efter ansiktsbehandlingen (och smarta tipset "använd din ansiktsrengöring om du har en") har huden blivit bättre faktiskt! 
 
Jag använder rengöring från Declèor, luktar underbart, och dagcreme i samma serie.
 
För att ta hand om håret har jag införskaffat en inpackning från Redken, även den doftar gudomligt gott. Kan stå och bara lukta på den ibland.
Nu har jag även ett silverschampo från Loreal också, det är helt lila, lite läskigt att tvätta sitt blonda hår med det!
 
Luktar gott gör jag med antingen Diors Addict eller Versace Bright Crystal (ej med på bild).
Skulle vilja ha ännu en parfym inför våren, lätt, blommig och fräsch, några förslag??
 
Nu hoppas vi på lite värme snart! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: