Kör en klassiker: Tgif!

Publicerat 2013-02-01 08:00:00 | i kategori Allmänt

Alltid velat skriva det!
 
Nu är det fredag, ikväll kommer Jonte och Eva! Ska bli så skoj så skoj. men först ligger en ny arbetsdag framför mig och mina nya kollegor. Vi ska ta bilder på oss på jobbet idag. Får försöka göra det bästa av situationen tror jag, blir dock sällan så bra när man anstränger sig. hur många id-brickor har man inte varit missnöjd med i sitt liv liksom!
 
Sa jag att jag slutar 15:00 på fredagar förresten?? ;)
 
Ha en riktigt bra fredag nu allihopa!
 
Kanske skulle göra såhär på bilden idag?
Nyårsafton med slipsen på huvudet såklart.
 
Postat av: Eva J

Haha..do it do it!!;)

2013-02-01 @ 09:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: