På tåget igen!

Publicerat 2013-02-16 16:02:34 | i kategori Allmänt

Lite galet kan tyckas, att flänga omkring såhär. Ni som känner mig vet ju också att så mycket som möjligt ska göras på minsta möjliga tid. Därför var jag givetvis ute på Emporia på förmiddagen, hittade lite småsaker, bland annat en grym eyliner. Min gamla, en Isadora, har jag haft sedan början av min smink-karriär. Fattar inte ratt det finns något kvar. Min nya är i alla fall från Maybelline och var superbra! 
 
Nu sitter jag som sagt på tåget mot Götebkrv igen för att träffa Emelie. Vi ska först äta hos henne och sedan ut på stan. Ska bli kul, vi står med på några listor så vi får se vart vi går.
 
tänkte ge er min dag i bilder, hittills i alla fall! Hoppas ni har en bra lördag!
 
Nyhetsmorgon i sängen, jag och min tjock-tv!
 
 
Ingången till Emporia, ganska maffig. Rekommenderar ett besök här, det är väldigt fint och lyxigt! 
 
Som sagt, känner sig som en prinsessa! Finaste provrummet någonsin! Det blommiga linnet fick följa med hem.
 
Bästa eyelinern, lätt att använda
Postat av: Sofie

å vilken fin vårig top! Vill med shoppa :) tyvärr så suger verkligen utbudet av mammakläder..:(ska nog designa en egen kollektion ;)

2013-02-16 @ 16:11:14
Postat av: Pappa

Bra med en tjock-TV, den fyller upp din stora lägenhet:-)

2013-02-16 @ 16:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: