Pissed of!!!!

Publicerat 2013-02-26 20:44:48 | i kategori Allmänt

Nu blir jag riktigt förbannad! Ok, jag kan förstå att tvättider ska hållas osv men de kan ju fasen inte bryta strömmen mitt i ett tvättprogram????!!! Suck, att man alltid ska behöva lära sig den hårda vägen?! Nu står jag här med två maskiner tvätt som luktar illa som fan och är genomvåta! Kommer ju ta flera dagar att få det torrt för att sedan tvätta det igen! Nä nu gråter jag snart, suck suck suck!! Funderar på att springa och köpa godis och tröstäta, har ingen frukost hemma heller kom jag på! Det var väldigt så negativ anda det blev....
 
Djupt andetag! Ok, nu e det lugnt...
 
Lite bilder från dagen kanske? Kunde ju inte låta bli att shoppa lite nu när lönen smög sig in på kontot! 
 
Inte nog med att jag inte tränat ordentligt på ungefär två månader.... Jag trycker i mig sånt här också!
 
Vacker kväll ändå.
 
Mina små fynd! 
Sjal från Bianco
Liten väska/plånbok i grönt från Glitter
Solglasögon-case från Gina Tricot
Mobilskal från Pieces
Postat av: Robin

Va det frukosten på tåget?? =)

2013-02-27 @ 07:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: