Tåget är min vän!

Publicerat 2013-02-17 13:51:12 | i kategori Allmänt

Jaha, nu sitter jag här återigen, tre timmar åt andra hållet nu! Läser "Femtio nyanser av frihet" så jag har att göra som tur är. Hann varken köpa kaffe eller bulle innan jag åkte. Blev lite hastigt men det är så skönt att komma hem i tid!
 
Igår var vi på Valand här i Göteborg. Trevligt ställe, aldrig varit där innan faktiskt! Just det! Vet ni vad jag gjorde!!?? Jag tappade min partyväska i toalettstolen!!!!!! Som tur var EFTER spolning men ändå! Usch!!!
 
Borde göra något nyttigt under färden som att planera veckans matinköp eller något.... Men hur kul är det?  :) 
 
JA! Det finns serveringsvagn ombord! 
 
Måste ändå säga att kvalitén på bilden är bra för att vara tagen men mobilen! Goa Emelie och jag, vi har alltid så kul ihop! 
 
Dålig bild men var bara tvungen att ta en bild på äldsta DJ:n någonsin!
 
Hörs senare! 
Postat av: Sara

Ett tips när du tröttnat på tåget är buss till Gbg... Mkt skönare tycker jag:) hoppas vi ses snart! Kramar

Svar: Jasså? Låter som det tar längre tid? Men det kanske inte blir lika trångt på något vis?
Jennifer Carlsson

2013-02-17 @ 14:01:26
Postat av: Robin

Den buss 4 you, så jävla sköna säten! Tyst och lugnt! Man sitter/ligger i fåtöljer

2013-02-18 @ 07:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: