Vi skulle ju bara köpa.....

Publicerat 2013-02-27 23:24:41 | i kategori Allmänt

Hur många gånger har man inte högst den kommentaren? Eller, "jag var ju bara med som sällskap". Exakt detta hände idag efter jobbet. Maria skulle köpa dricka till sin fest på lördag och jag skulle följa med såsom moraliskt stöd. Innan vi gick till affären skulle hon baaara titta på ettor skor hon sett. Givetvis hittar även jag ett par skor som jag tyckte var fina. Och ett par byxor... Och en skjorta.... Och ett halsband.... Och en sjal också... HahaHaha! Älskar att shoppa! 
 
Nu är det dags för mig att sova i alla fall. för er som undrar så har nästan ren/smutsiga tvätten torkat, barà inatt också så kan jag lägga tillbaka allt i tvättkorgen för att sen tvätta om det igen!!! Tjohoooo!!! 
 
Sov gott!
 
"Och vi som bara skulle ha..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: