Yoga

Publicerat 2013-02-04 20:17:37 | i kategori Allmänt

Hej hej hej!
 
Har precis kommit hem från yogan på SATS. Gud vad det känns bra i kroppen alltså. Tror att det är nyttigt, man känner ju hur stel man är. Känns som en bra start på veckan, imorgon blir det lite vildare med DansAerobic igen, får ju se hur det går denna veckan.
 
Dagen på jobbet har verkligen flugit förbi, två ganska trötta tjejer som höll ställningarna.
det har dock gått ganska bra ändå, trodde jag skulle vara brutalt mycket tröttare.
 
På onsdag är det dags för nya äventyr, då kommer jag sätta mig på tåget upp till Göteborg och bekanta mig med vårt lager och mina kollegor där. Ska bli spännande! Sova på hotell själv förresten!!?? Hallå! Snacka om att man får lära sig saker.
 
Tittar faktiskt lite på Ullared, mest för att det känns som hemma! :)
 
Ha en mysig kväll!
Postat av: Robin

Åh hotellfrukost jag vill oxå!!!!!

2013-02-05 @ 06:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: