4 dagar kvar

Publicerat 2013-01-15 18:42:20 | i kategori Allmänt

Gud vad tiden bara flyger iväg!
På lördag är jag Malmö-bo. Sitter i kaoset och ska köra stenhårt med packningen nu ett par timmar. Hoppas jag, brukar kunna bli så att man hittar massa gamla saker som man måste titta på och så tar det ännu längre tid.
 
Under tiden jag packar kan jag roa er med denna bild, kvarlevorna av morgonens vurpa ute i den nyfallna snön. La mig helt raklång, tur att ingen såg!
 
Och hade jag följt Icas råd (som för övrigt är spot on vad gäller mig och hur min morgon borde se ut) kanske detta inte hänt?
Postat av: Eva

Haha..du gjorde alltså en repris på min vurpa som jag gjorde efter Fridas o Martas fest;-)

2013-01-15 @ 22:51:36
Postat av: Duvan

Dom är inte dumma dom ;) Snygg vurpa, lite år snöängelhållet!

2013-01-21 @ 22:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: