Att spara

Publicerat 2013-01-15 21:57:48 | i kategori Allmänt

Jag tycker inte om att spara. Eller rättare sagt, jag tycker att det är tråkigt.
 
Jag har länge undrat vad jag ska spara till och hur mycket jag ska spara. Jag har ingen direkt dröm om något hus eller lägenhet. Jag har en ny bil. Även om jag tycker om hästar vill jag inte ha någon egen just nu.
Jag hade velat resa på lyxiga resor, men inte ensam.
 
MEN!!!! Nu har jag äntligen kommit på det! Man ska spara så att man har en buffert om man till exempel helt plötsligt ska flytta någonstans. För det kostar pengar!
 
Dagens klokaste tanke. Nöjd med slutsatsen.
 
Mer av detta tack! Cypern!
 
 
Postat av: Frida M

Haha Jennifer, du är underbar!!! En buffert är alltid bra att ha om något oförutsett inträffar, som en flytt t.ex. ;) Kram på dig!

2013-01-16 @ 08:04:56
Postat av: Eva

Du är så rolig, och klok ibland! ;)
Lägenheten är jättefin, känns som att 2013 blir ett sjukt mycket roligare år än förra, så spännande!!! Ser fram mot att hänga i Maaaaaaaalmøøøø och Kph med dig! Kram!!

2013-01-21 @ 22:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: