DAGENS OUTFIT

Publicerat 2013-01-29 20:14:14 | i kategori Allmänt

Nu ska ni få två inlägg. Det första är min dagens outfit. Going all black today. Det värsta var att skjortan var så statisk så håret (idag igen!!!) låg slickat mot den hela dagen Såklart...
Gillar det nya (fynd)halsbandet faktiskt. Kul med detaljer.
 

På jobbet idag tycker jag ändå att det har gått rätt bra. Det börjar klia lite i fingrarna och man vill komma igång och göra lite nytta!
 
Just det, några plus med mitt nya jobb:
 
* Gratis kaffe
*Gratis frukt
*Måndags-SLICK!!!!!!!
 
Den som kan gissa vad "slick" innebär får bestämma vad ett av mina blogginlägg ska handla om!
 
 
Postat av: Lina

Det är godis :)

Svar: Heja Lina!!! Det är helt rätt! Du får härmed välja ut vad ett kommande blogginlägg ska handla om!
Jennifer Carlsson

2013-01-29 @ 20:28:13
Postat av: Eva D

Måndags-snigg menar du väl?? :D

BTW
Dagens tips: (från JJ)
Håll upp statisk tröja och spraya lätt med hårspray från en bits avstånd. Funkar rätt bra! (Y)

Kram!

Svar: Haha, lärde mig det ifredags från min malmö-guide, tyvärr visste jag inte idag på morgonen att det skulle vara statiskt ute annars hade jag använt tipset! :)
Jennifer Carlsson

2013-01-29 @ 20:29:21
Postat av: Nina - Glamourmamman

Snyggo :-)

Jag saknar dig redan på jobbet...När ska vi dricka vin? :-D

KRAM

Svar: Snart hoppas jag!! Saknar dig med! Som tur är har vi lite friskvård på nya stället också, på torsdag står bodytone på schemat, kan bli spännande!
Jennifer Carlsson

2013-01-29 @ 20:42:30
URL: http://glamourmamman.blogg.se
Postat av: Mamma

Jag tror att det betyder måndagsmys?....

Svar: Inte riktigt men nästan, kan vara en tolkningsfråga! :)
Jennifer Carlsson

2013-01-29 @ 20:48:24
Postat av: Robin

Måndags glass?? Fast det borde heta is!

2013-01-30 @ 06:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: