DAGENS SKÄMT

Publicerat 2013-01-29 20:24:18 | i kategori Allmänt

Detta tar nog alla pris i hela världen. Jag älskar att dansa, tycker verkligen att det är jättekul. MEN, jag suger ganska fett på det emellanåt. Har aldrig gått någon kurs eller något estetiskt program. Det skulle väl vara jazz-dansen för min mamma när vi var små kanske.... men den var inte så vild vad jag kan minnas. Var det lite fart så liknades det inte vid någon "vara-med-i-en-dansfilm-koreografi" i alla fall.
 
Har precis kommit från SATS DansAerobic. Som sagt, jag älskar dans men är inget dansant underverk. Dessvärre gick första gången som det alltid gör när jag provar dans. Åt helvete, stod mest still, svettades knappt och skämdes mest. Det är så jäkla svårt. Men men, det är bara att ta sig i kragen och gå tillbaka nästa vecka igen. Förhoppningsvis sätter jag något block och då vet jag att det kommer vara sååååå kul!
 
Ja ungefär såhär såg jag ut mest hela tiden, mitt i en rörelse och fattade ingenting. Hade jag kunnat lägga upp en video hade jag gärna bjudit på det!
 
Rulltrappa där gymmet ligger som ALLTID står stilla.... Då kan du ju lika gärna ha en vanlig trappa, den är enklare att gå i.
 

Håller på att göra bloggen lite finare. Hoppas den är klar snart! Får hjälp med det nämligen!
Ha en fin kväll allihopa!
 
Postat av: Frida m

Du är underbar Jennifer!
Det är så roligt att följa dig här på bloggen! Hoppas du har det bra där borta i söder och att vi ses snart!:) kram

Svar: Vad kul att höra Frida! Hoppas ni har möjlighet att komma och hälsa på mig annars kommer jag ju hem emellanåt! :) Kram
Jennifer Carlsson

2013-01-29 @ 20:48:16
Postat av: Mamma

Vad menar Du? Gick det inte så vilt till på mina danspass?.??? Nu förstår jag inte riktigt??? Hahaaa. Nä fast det är klart, en mamma skall inte vara för vild för det kan ju bli pinsamt?? Fast?? Jag är ju egentligen född vild.... Eller vad säger du Nina?

2013-01-29 @ 20:53:49
Postat av: Bittan

Hahaha underbart...sådan mamma sådan dotter;)...eller?

2013-01-29 @ 21:37:53
Postat av: Therese "Tessan" Karlsson

Duktig du är! Kämpa på och det kommer gå kanon!!

2013-01-29 @ 23:20:06
Postat av: Robin

Rulltrappor som står still är så jävla värdelöst! Den bara står där och skrattar en i ansiktet! Hahaha nu får du allt gå ändå! Jag brukar stampa i foten lite extra hårt för stt visa mitt missnöje!!! =)

2013-01-30 @ 06:38:57
Postat av: Frida m

Jag kommer gärna och hälsar på dig, hade vart superkul! Nu åker vi ju till Thai på måndag (längtar så jag nästan dör lite) men sen kommer våren och då tror jag att ett Malmöbesök hade passat ypperligt! =) Kram

2013-02-01 @ 07:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: