Den är så stor!

Publicerat 2013-01-27 17:06:27 | i kategori Allmänt

Diskhon alltså! Tar lång tid att torka av den och disktrasan täcker inte hela. jag är inte van vid detta palats jag hamnat i riktigt ännu. Det finns så mycket plats och glömmer man mobilen i ett rum så är det typ jobbigt att hämta den för att den är så långt borta.
En observation bara...
 
Träningen innan gick så bra så. Tror det är tack vare bästa PT-Sandra som fått mig i trim under våren och hösten. nu ska man klara sig själv men jag kan inte säga annat än att hon gjort ett bra jobb. Hoppas på lite träningsvärk imorgon!
 
Var ute och gick en sväng också, plötsligt var jag mitt i stan så jag bor inte så fasligt långt utanför centrum, så det så!
 
Nu håller jag på och tvättar, här finns två tvättmaskiner så det tar ju inte jättelång tid det där, gött!
 
Visst är den stor!? Eller är det bara jag som är van vid en minimal?
 
Gymmet som tänker på allt, många plusspoäng till SATS för fräscht omklädningsrum!
 
Ganska läskig källare där tvättrummet ligger, och jag som tyckte mina andra var läskig!
 
Postat av: Mamma

Här kommer kommentaren oxå:-) bryr tycker det ser ut som ett utdrag från en skräckfilm!!!!! Oiiiii!!/

2013-01-27 @ 17:57:43
Postat av: Robin

Prova flytta till hus och glömma mobilen på ovanvåningen när man ligger skönt i soffan på bottenvåningen! =)

Svar: Hade aldrig klarat det! ;)
Jennifer Carlsson

2013-01-28 @ 06:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: