Den galna helgen!

Publicerat 2013-01-14 23:15:22 | i kategori Allmänt

Heeeeej!
 
Som ni säkert märkt har jag varit dålig på att uppdatera, under all kritik. Förlåt för detta!
Har haft en heeeeelt galen sista helg i Falkenberg ska ni veta!
 
Fredagens tjej-kväll hos Jennie var mysig och bra med god mat.
 
I lördags begav jag mig till jobbet för sjätte arbetsdagen, ganska trött (men inget mot idag!).
Efter jobbet blev det en sista ridtur på fina Cheri, det var med lite tårar i ögonen som jag lämnade stallet. Kände mig som en 7-åring som inte fick behålla sin ponny.....
 
Stress stress stress! Mina kära vänner Eva Due och Emelie hjälpte mig att bjuda in lite kompisar till kvällens "avskedsfest". Det blev "bartömmning", kaluha, malibou och passoa som shottades utblandat med diverse blanddricka. Givetvis musik och dans på schemat också.
Sedan besökte vi anrika Gustaf Bratt, fullt ös där, mycket trevligt folk. Bytte senare till Harrys för lite dans till långt in på natten.
 
Och sedan, givetvis, den obligatoriska efterfesten! Det skulle badas jaccuzi, dansas och tjoas långt in på morgontimmarna. En trött skara som mötte morgondagens ljus men satan så skoj vi hade. Helt klart den bästa någonsin.
 
Vad kan jag säga, sista party-kvällen i Falkenberg på ett bra tag kunde inte bli bättre. Vill tacka alla vänner som gjorde den till succe!
 
Lite bilder får ni också såklart. God natt på er.
 
Hemligheten bakom en lyckad kväll: Make-up artist Eva Due och bra produkter. Detta blir nästa köp!!
 
Party-tjejerna!
 
Mina kära vänner i min kär lilla lägenhet! Hur ska jag klara mig utan detta? Härligaste bilden!
 
Finns fler bilder på trasiga handfat, kalla jacuzzis, galna danser, blöta kläder mm mm men dessa behåller jag för mig själv!
 
Postat av: Duvan

Haha! Bilderna har vi hänglås på, underbara men inte ämnade för vem som helst!
Kram på dig fina vännen! :)

Svar: Mästerkommenteraren! Kul att få kommentarer! Hoppas fler vill kommentera! :) Duktig tjej!
Jennifer Carlsson

2013-01-21 @ 22:35:47
Postat av: Mästerkommenteraren

Du är duktig du som bloggar! Och har något att skriva om!! (FML)
Keep going strong :D

2013-01-24 @ 00:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: