Lite separationsångest....

Publicerat 2013-01-09 22:20:09 | i kategori Allmänt

God kväll!
 
Nu är mina små ben riktigt trötta, har varit och ridit på Cherie idag.
Min goa Jennie var i stallet också, vi red över bommar och Jennie förevigade mig och min sköthäst på film.
 
Är det inte lite typiskt ändå?
I höstas togs min favorithäst Chammi bort, trodde inte att jag skulle hitta en häst att tycka om på det viset igen.
Givetvis var det vi hade speciellt och den känslan kommer nog inte komma tillbaka med någon annan häst...
MEN, nu har jag ju träffat goa Chrie, vilken fin häst! Tycker verkligen jättemycket om henne. Det går bra när jag rider och vi trivs ihop på marken också.  Och nu måste jag lämna henne....
 
Givetvis finns det hästar i Malmö också men det är alltid lite jobbigt när man träffar en hästa där det klaffar och man sedan måste lämna den.
 
Förlåt för hästinlägget för er som inte är intresserade, för att kompensera lägger jag upp en bild på dagens kvällsmat!!
 
 
Jag och fina Cheri! Tack för filmningen Jennie!
 
 
Jag och min älskade Chammi.
 
 
Postat av: Robin

Vi har en del lussekatter som behövs ätas upp, välkommen =)

2013-01-10 @ 06:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: