Myskväll

Publicerat 2013-01-26 23:33:25 | i kategori Allmänt

Efter gårdagens äventyr nöjer jag mig med film och godis hemma i soffan. Och långt samtal med Duvan såklart. Och på begärna kommer en outfitbild! Men jätteroligt tema!!! MYSKLÄDER! 
Hoppas ni haft en givande lördagskväll!
 
Löpartights är nog det mest bekväma som finns! Bättre än vanliga tights!
 
Ett litet hjärta som satt i en blomma som jag fick på förra på 2011:s 25-årsfest. Blomman kom från mina goa jobbarkompisar. Tyckte att det kändes bra att spar det fina hjärtat!
 
Sov gott!
 
Postat av: Eva D

Löpartights in my <3 So sexy!! Tack för fina bilden! ;) KRAM

2013-01-26 @ 23:52:06
Postat av: Robin

Myskläder är världens bästa plagg!!!!!

2013-01-27 @ 08:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: