Något som gått fel idag?

Publicerat 2013-01-23 21:00:44 | i kategori Allmänt

Nej, faktiskt inte. Denna dag känns ganska "blek" (läs lugn och skön!) i jämförelse med gårdagens äventyr. Bussar och tåg har gått som det ska och det har flytit på. Lärt mig nya saker på jobbet och tycker att det är riktigt intressant faktiskt.
 
För er som inte redan vet ska jag alltså bland annat ta emot ordrar på lackeringsprodukter och tillbehör från svenska billackerare. Det är mycket fackspråk och oändligt många produkter och artikelnummer men det kommer gå bra tror jag. Sifferminne har jag ju ett ganska normalt i alla fall så det kommer säkert lösa sig.
 
Och jag har äntligen hittat till ICA-butiken! Jag är lite traditionell ändå, vill handla på Ica som jag alltid har gjort, vill dricka Arla-mjölk som jag alltid har gjort. Det där med mjölken är inte så lätt här men det har gått bra ändå. Vissa saker vill man bara att de sk vara som de alltid har varit just för att det SKA vara så!
 
Jag gillar ICA!
Postat av: Eva D

Fanns det Arlamjölk? Nyfiken på uppföljning!!

2013-01-24 @ 22:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: