Nedräkningen har börjat!

Publicerat 2013-01-06 21:32:36 | i kategori Allmänt

Hej och välkomna till min nya blogg!
 
Innan jag bestämde mig för att starta bloggen tänkte jag: "läser man verkligen bloggar i den omfattningen längre?".
Är det inte vanligare med Facebook och Instagram?
Jag tänkte att jag istället skulle bli lite flitigare Instagram-användare...
Men nej, jag vill ha en blogg, en personlig sida där ni kan läsa om mig och mitt liv.
 
Såååå, nu är jag här! Om två veckor sitter jag antagligen i min nya lägenhet i Malmö där jag kommer bo framöver.
 
Innan dess är det MYCKET som ska ordnas vill jag lova! Bara att packa ner varenda liten sak man äger är ju ett projekt utan dess like. Tänk nagellack, skor, handdukar, blommor ja verkligen allt! Prydnadskuddarna i soffan!
Kommer nog krävas en ganska omfattande rensning i diverse kategorier...
 
Ska du arbeta som svensk i Danmark ska du även lösa massa praktiska saker som danskt personnummer och danskt konto, allt detta måste även då fixas I Damark. Mycket åkande fram och tillbaka.

För att summera detta första inlägg kan jag inte annat än säga att det är en spännande tid som ligger för mina fötter!!
 
Ha en fin kväll!
 
 
Tänk att allt detta ska packas ner!!!! Borde börja redan nu har jag en känsla av!
 
Postat av: Robin Kjaerkner

Jag kommer följa din blogg Carlsson!!!! =)

2013-01-06 @ 22:02:59
Postat av: Helene

Klart vill jag följa dej:):)

2013-01-06 @ 22:17:36
Postat av: Suz

Hjälper gärna till att rensa! :D

2013-01-06 @ 22:48:16
URL: http://hardtobevain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: