Nu kommer den...

Publicerat 2013-01-23 21:17:27 | i kategori Allmänt

Rastlösheten! Japp, nu var den här! Jag försöker faktiskt att ta det lite lugnt nu i början, man behöver inte köra på i 130 hela tiden liksom.
 
Jag körde en liten lill-lördag idag och firade med choklad och chips att jag klarat tre dagar i mitt nya liv utan att bryta ihop. Det har snarare varit spännande och utmanande.
 
I min rastlöshet har jag turen att jag har lite vänner och familj som jag kan köra samtalsterapi med. Först ringde Jonte, sen pappa. Efter det ringde jag själv till Eva och sedan pratade jag med mamma. Så nu har det lugnat sig lite i alla fall. Nu börjar ju Mia på Grötö också, såg inte det förra veckan så det blir premiär för min del!
 
Marc Levengood (stavning?) har precis samma åsikt som jag ju, "det viktiga är att man har sina egen grejer".
 
Ha en fin kväll allihopa, imorgon tänkte jag mig en lite stadsvy från Danmark och Ved Stadsgraven kanske?!
 
Jag och min lilla dansk (som borde varit med mig och tolkat!) på min avskedsfest. Riktigt rolig kväll!
Tack alla inblandade!
 
Postat av: Pappa

Blir du för rastlös kan du ju plugga blandningsförhållanden:)

2013-01-23 @ 21:38:46
Postat av: Eva J

Du får hitta någon slinga att springa på:) men förstår att de blir helt annorlunda nu när du är helt "själv":/ men de är bara att ringa om du känner dig ensam o vill prata:) jag är ju också halvdansk men kan dock inte hjälpa dig med tolkningen så bra, får köra de orden vi hittade på nyår;-)

2013-01-23 @ 23:09:00
Postat av: Robin

Du e alltid välkommen både att ringa till Helsingborg eller komma hit! =) det är alltid ok att synda på Lill-lördag här e det "lördag" hela veckan lång asg

2013-01-24 @ 07:03:50
Postat av: Eva D

Snyggve! Vilken fin bild! :) Samtalsterapin uppskattas härifrån med, mysigt och kul att höra hur det går down south och i mina hoods! Ser fram emot att hälsa på :))
Vi får köra dubbeldansk helg snart! Pille reeeje!!

2013-01-24 @ 22:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: