Otålig människa

Publicerat 2013-01-16 23:06:47 | i kategori Allmänt

Jag tycker inte om saker som tar tid. Det tar tid att flytta och att packa....
 
Idag har jag, pappa och Eva varit nere i Malmö och lämnat ett lass. Vi konstaterade redan tidigt att resten inte kommer kunna tas med ner såvida vi inte har en släpkärra. Vet ni vad det kostar att hyra ett Thule-släp? Alltså hyra ett släp i Falkenberg och lämna det i Malmö? 1100 kr! Lite för dyrt va?
Att hyra ett släp av Statoil som man sedan tar med sig tillbaka kostar 600 kr för två dygn, lite mer överkommligt,
 
Det blev deal nr två kan jag säga!
 
En sak till, jag har under en längre period ätit bra och nyttigt. Nu är den rutinen lite rubbad och jag bara längtar tills det blir lite normal vardag igen så man hinner laga mat till exempel. Chips + pizza = bad idea. Idag fick jag dock thai-soppa av Jonathan! Den var smarrig!
 
Har tittat på äckliga filmer ihop med Frank och Jonte nu. Eller ja... tittat och tittat, mest blundat. Jaha, så nu ska man sova då.... Lycka till!
 
Kul att ni läser min blogg! :)
 
Sov gott!
 
Här kommer man nog vara lite oftare framöver!
 
 
Postat av: Robin

Det kostar verkligen att flytta!!! Men det e väl klokt att spara =)
Pengar samlar aldrig dam på ett konto! Eller då börjar du spela golf med mig! =)

2013-01-17 @ 07:14:49
Postat av: Jennie

Tokfia, du kunde ju tagit min transport och kört grejer i!!

Svar: Varför tänker man aldrig på sådant? :)
Jennifer Carlsson

2013-01-21 @ 08:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: