Tur att man förändras

Publicerat 2013-01-26 18:00:00 | i kategori Allmänt

En liten rolig detalj. När jag var liten tyckte jag inte om att sova borta. Jag ringde nästan alltid till mamma och grät och ville bli hämtad. Tyckte att det var jätteläskigt! Jag (och min kära familj) kommer särklit ihåg en vecka sommaren efter jag slutat femman. Jag skulle på ridläger en hel vecka med en kompis. Det var HEMSKT rent ut sagt. Jag ringde mamma och pappa varje kväll och grät och ville åka hem.
Det var inte det att någon var dum eller otrevlig men jag tyckte bara att det var såååå läskigt.
 
Det var ju givetvis bra att jag gjorde det men det var inte den bästa veckan i mitt liv.
Någonting måste det ju ha bidragit till för nu har jag inte sådana problem längre, här sitter man själv i Malmö liksom! Det blev människa av mig också om man säger så.
 
Eller ja.... nästan i alla fall. Tyckr ni att vi är lika brorsan och jag?
Postat av: Felicia

Haha .. ni ser inte så lika ut men ni är säkert lika roliga !
Gillar din blogg en riktig inspration!
Tror nog att du skulle gilla dem här två galna tjejernas blogg! Riktigt roligt att läsa hur deras vardag ser ut (:
http://matildarobertsson.blogg.se/
http://idasriesterers.blogg.se/

Ge dem en chans!
Kram Felicia

Svar: Tack Felicia, vad roligt att höra att du gillar den! Ja då ska jag kolla in dem!
Ha det bra och tack för kommentaren! :)
Jennifer Carlsson

2013-01-26 @ 21:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: