Vapiano

Publicerat 2013-01-30 22:46:19 | i kategori Allmänt

Hej på er och ursäkta det sena inlägget!
 
Vad glad jag blir när jag ser att så många varit och besökt min lilla blogg igår! Riktigt roligt!
 
Har precis kommit hem från en trevlig middag med min barndomskompis Madeleine. Det var riktigt längesedan vi sågs så vi hade verkligen mycket att prata om. Alltid kul med lite cath up.
Vi var och åt på ett italienskt ställe som heter Vapiano, riktigt trevligt ställe med jättegod mat. Och ja, det slank till och med ner ett glas vin på det!
Häftigt system där du får ett typ "kreditkort" där dina köp under besöket samlas och sedan betalar du i en kassa när du går hem. Smidigt men LIVSFARLIGT! Tänk vad lätt att handla liksom!
 
Nu är det dags att sova för mig, ska bli riktigt skönt! Sov gott på er alla!
 
En Carbonara för första gången på länge! "Man måste leva lite också", som pappa brukar säga.
 
Citerar pappa igen. :)
 
Här har vi kvällens sällskap i egen hög person! Riktigt trevlig kväll!
 
Postat av: Madeleine

Tack för en väldigt trevlig kväll :) får vi snart göra om.

2013-01-30 @ 23:15:24
Postat av: Pappa

Hmm. problemet med "Man måste leva lite också" är att det har en otäck förmåga att påverka vågen i fel riktning. tro mej:))

2013-01-30 @ 23:36:00
Postat av: Robin

Du har en förbannat klok pappa du!!! =)
Jag säger som "Svensson Svensson"

ÄR MAGEN GLAD, så är också MÄNNISKAN GLAD! .=)
Har ätit många gånger på vapiano! Riktigt gott, prova deras pizza! Svingod!!

2013-01-31 @ 06:33:34
Postat av: Mamma

Oj, vad kul, då kan mamman säja att cirkeln e sluten. Kompisar då som nu, du och Madde.
Passa nu upp i helgen så inte bråkstaken Bobo ställer till en scen:-)

2013-01-31 @ 19:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: