Vårgatan!

Publicerat 2013-01-08 22:15:22 | i kategori Allmänt

God kväll!
 
Precis hemkommen från Malmö. Varit och inspekterat lägenheten. Nycklarna mottagna, kontrakten påskrivna och första hyran betald. Skönt att det faller på plats. Nu är det bara projek "bli-dansk-medborgare" kvar, detta ska vi lösa på onsdag. :)
 
En mycket viktig detalj i Malmö som jag lade märke till idag, på min gata (iiii staaaaan) ligger det inte en massa grus! Helt underbart, hatar att få småskiten i skorna.
Malmö-Falkenberg/Ullared 1-0.
 


Första pyntet. Kan detta måhända bli en såkallad "clutch-hylla"?
 
TACK TACK TACK TACK!!!! Den e stooooooor!!!!
 
Hemma på Rörbecksgatan.... Stackare, här är det inte folk hemma ofta. Betyder detta att julen är slut?
 
God natt allihopa!
 
 
 
Postat av: Robin

Lite tomt på kläder och SKOR vad har HBT Carlsson??? =)

Svar: Haha! Wierd va??? Har ju inte flyttat in ännu, den ska nog kunna fyllas den med om jag känner mig själv rätt! ;)
Jennifer Carlsson

2013-01-10 @ 06:59:07
Postat av: Robin

Oj, HBT??? What A fuck????? Vad har HÄNT!! Skulle det stå!!! Som det kan bli!! Skrattar! Puss

2013-01-10 @ 06:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: