Falsterbo strand

Publicerat 2013-07-09 18:39:38 | i kategori Allmänt

Det är kvällens destination. Ska dit med några kompisar och äta i solen. Inte varit där innan så det blir skoj.
På tal om solen, har mest legat i solen hela dagen. Sjukt varmt ett tag så jag fick lägga mig i skuggan. Sedan var jag rädd att jag bränt mig så jag gick igen sväng på stan istället. Hittade detta linnet bland annat!
 
 
Imorgon ska jag åka hemåt Falkenberg/Ullared/Varberg. Vet inte riktigt vilket jag ska kalla hem då jag spenderar ungefär lika mycket tid på alla dessa platser men det kanske ordnar till sig en vacker dag. 
Har man tur kanske det blir en visit på Skrea strand till och med?! Sjukt tråkigt att packa packa och åter packa bara!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: