Semesterhelg

Publicerat 2013-07-07 21:17:15 | i kategori Allmänt

God kväll på er!  Här sitter en ganska trött tjej och skriver. Men vilken helg visat jag och mina tjejer! I fredags kom ju som sagt Eva och vi var ute och åt tapas på La Roche i stan. Riktigt gott men mycket vitlök. Två mätta och belåtna som lämnade stället. 
 
Igår åt vi en stadig frukost och gav oss sen ut på stan en säng. Vi mötte upp Zanna på Emporia och shoppade lite, mysigt att strosa omkring. Sedan begav vi oss hemåt och lagade mat och drack vin. Riktigt trevlig kväll! För att göra det hela ännu lite bättre gav vi oss ut på stan för drinkar. Och drinkar blev det, vi började på Koi. Hade värsta flytet i kön in. Det är ett riktigt bra ställe det där. Senast var jag där själv och samma som denna gången hittar man riktigt trevliga personer att hänga med.
Vi började dansa och höll på med det tills de stängde vid tre. Och vad gjorde vi sen? Gick hem och la oss? Näääää, inte då, vi hängde med vår nya bekantskap till Etage och dansade i ytterligare två timmar. Sjukt bra musik där. När vi sedan skulle hem var det helt ljust ute. Man fattade det inte riktigt. 
Sedan var sängen vår bästa vän! Sov till kl 13 och sedan solade vi resten av dagen. Fötterna och knäna värkte efter all dans men satan vad kul vi hade! Vilka partypinglor jag hamnade med! Bästa tjejerna! 
 
 
La Roche i fredags.
 
Wohoo, outfitbild!
 
Outfitbild på Eva!
 
Fixar till en mysig stund på gräsmattan
 
Sliten Jennifer ska köpa chips! :) 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: