Blogg-parodi

Publicerat 2013-06-15 08:00:00 | i kategori Allmänt

Jag läser ju en del andra bloggar och märker emellanåt att de brukar lägga ut bilder på vad de har i sina väskor. Det är snygga och stilrena saker som kommer upp på bilderna så jag kände att jag var tvungen att göra en lite parodi på dessa bilder med hjälp av min egen handväska. Så, kära läsare, håll tillgodo! Och god morgon!
 
"I min handväska:"
Tandborste (gratis från Elite Marina Plaza)
Borste (utan handtag???)
Nagelfil
Nagelbandscreme
Nagellack (Depend=Dior....eller?)
Solglasögon Ray Ban (eller HM!!)
Handskar (20 grader och sol ute...)
Plånbok (Mikael Kors, PÅ RIKTIGT! )
Hårband & Hårspännen
Örhängen
Mobil
Två laddare och hörlurar
Handcreme som luktar konstigt....
Diadem (va?)
Pendlarkort (konstigt, aldrig sett hos de andra bloggerskorna...)
Lypsyl, i exklusiv orginalförpackning 
Bilnyckel till en vit snygg flashig.... RENAULT CLIO! 
Handväska från Åhléns 350 kr
Boken Egoboost. Faktiskt riktigt bra! 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: