En dag i Varberg

Publicerat 2013-06-12 15:55:20 | i kategori Allmänt

Igår vara jag kvar i Varberg hela dagen. Åt lunch på ett nytt ställe i stan som hette Bistro Lorensberg. Otroligt fräscht ställe med en modern stil och egen touch på det hela. De hade en kaffemaskin som var kopplad till en iPad, man tryckte alltså på iPaden för att få kaffe. Cool detalj. Maten var riktigt god också. Som sagt det gör mycket med ett fräscht ställe och trevlig personal.
 
Sedan gick jag, Jonas, Danne, Jonte och Bobo en sväng i stan, ner till hamnen och fästningen och tillbaka. Fikade och hade det gött. Provade en Frappino men vet inte om jag är så impad, ganska isigt till slut...
 
Bistro Lorensberg i Varberg.
 
Grabbarna!
 
Så vackert, ser ut som utomlands tycker jag!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: