Inspiration i solen

Publicerat 2013-06-15 15:11:56 | i kategori Allmänt

Att sola är just precis nu min favoritsyssla! Tätt följt av att läsa bloggar och böcker och ladda upp mentalt inför en förändring i livet. Känner mig full av energi och inspiration för att ta mig an nya utmaningar men undrar en liten sak... Hur håller man inspirationen och engagemanget vid liv? 
Återigen måste jag bara tipsa om Blondinbellas böcker. De kostar knappt något, är lättlästa och ger bra inspiration. 
 
Ikväll ser jag fram emot en middag här i Malmö med goa vänner. Imorgon berättar jag om min lilla förändring för er som inte redan vet! Stay tuned! ;)
 
 
 
Postat av: Robin

Dör av nyfikenhet!!!!!!!!!!

2013-06-17 @ 06:25:51
Postat av: Anna-Karin

Å när kommer inlägget om din lilla förändring?😀😉

2013-06-17 @ 13:21:00
Postat av: Robin

Ja när kommer det????

Svar: Nuuuuuuuuu!!
Jennifer Carlsson

2013-06-17 @ 18:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: