Tidernas 50-årsjubileum!!

Publicerat 2013-06-06 12:09:10 | i kategori Allmänt

En rapport från Gekås-festen i lördags är väl ett måste!? När jag tittar på bilderna kan jag fortfarande drömma mig tillbaka och känna hur roligt det var. Det var ca 1000 personer på plats och kvällens konferencierer var Filip och Fredrik. Jag kan tänka mig att ni redan vet det mesta om hur kvällen gick till men lägger upp lite bilder från min sida sett. Önskar jag hade fler men tycker ändå att jag stod med kameran i högsta hugg hela kvällen!
 
Två tjejer laddade för fest! 
Röda mattan SÅKLART! På översta steget möttes vi av ett gäng papparazzifotografer. Det spekuleras i om de tog låtsasbilder liksom men i och med att vi givetvis ställde upp oss framför dem så får vi helt enkelt utgå ifrån att de tog verkliga bilder. Och att bildern publiceras på något häftigt ställe! ;)
 
Vad är jubileum utan Champange?
 
Fina tjejer!
 
VD på storbildstv
 
 
Speciellt för Gekås! Heja Falcon!
 
 
Glitter under "SHM"-uppträdandet!
 
Och Magnus Uggla såklart!
 
En helt fantastisk fest som sent ska glömmas och jag är glad att jag fick möjligheten att vara med! Kvällen bjöd också på en låååång blick från dansande Tobias från "Lets Dance", tokig dans på dansgolvet, kramar i massor från gamla kollegorna, mycket svett och jäkligt ont i fötterna. Men det var värt varenda sekund! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: