Ullared to Copenhagen... And back again!

Publicerat 2013-06-17 18:55:29 | i kategori Allmänt

Har har ni det mina vänner! Efter nästan ett halvår i Köpenhamn och underbara Malmö flyttar jag nu hem igen och går tillbaka till min tjänst på Gekås i Ullared. Det är en tid jag aldrig skulle vilja vara utan men ibland måste man göra ett val och då får man helt enkelt välja det som man mår bäst av.
 
Jag har ingen aning om jag gjort rätt val men det känns bra för tillfället. Bor för tillfället hos mina föräldrar men min tanke är att söka mig till Varberg så om någon känner någon som vill hyra ut en lägenhet är jag idel öra. 
 
Kommer sakna Malmö otroligt mycket, det är en fantastisk stad som har allt man behöver men den är fortfarande mysig och inte alltför stor. Jag kommer tillbringa min semester i Malmö så ännu är det inte riktigt slut på den härliga tiden. Tre veckor går tyvärr ganska fort....
 
 
Syskona ska bo ihop igen! 
 
Postat av: Mamman

Välkommen hem till lilla mamma😘 nu ska vi se om systrarna Carlsson "klarar av" att samsas om utrymme, dusch, tv, A-fil och andra totalt anspråkslösa ting i vardagen. En prövning i livet😀 good luck to us aaallll😘❤

2013-06-17 @ 20:53:11
Postat av: .charlotta

Tråkigt att du flyttar från Skåne men som du säger ska du välja det du mår bra av. Ingen kommer kunna ta ifrån dig de intryck och erfarenheter Malmö/Cph tiden givit dig :) duoppas hittar ngt boende i Varberg snart! Hör av dig om du vill hitta på ngt en kväll innan du flyttar. Kraam!

Svar: Tack vännen! Det vill jag hemskt gärna! Är i Malmö v 27-29! Kram
Jennifer Carlsson

2013-06-17 @ 22:25:18
Postat av: Madde

Tro inte att du slipper undan Malmö så lätt!!:)
Glöm inte att vi finns här ;)

Svar: Aldrig livet!! :)
Jennifer Carlsson

2013-06-17 @ 23:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: