Uppiggande promenad

Publicerat 2013-06-23 17:21:15 | i kategori Allmänt

Hej på er!
Har ni repat er efter helgen? Har varit ute på en promenad och börjar känna mig som människa igen. Man kan ju inte säga annat än att man har varit lite sliten. Inte bakis dock, känns skönt. Kan ni tänka er, jag tackade nej till en utekväll igår! Var galet trött så det blev pizza med Jenny och Eva istället, mysigt! 
 
Stronger than yesterday! Dags att komma in i träningstakterna igen tror jag!
 
Postat av: Sara

Hej snygging!

Vad jag förstått så ska du va i Malmö lite till innan du överger Skåne? :) hör jättegärna av dig om du har tid o lust att stanna till i hbg någon dag! Kramar Sara

2013-06-24 @ 22:11:36
Postat av: Robin

Ja kom gärna förbi!

2013-06-25 @ 21:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: