2 saker

Publicerat 2013-03-21 20:03:11 | i kategori Allmänt

Ok, jag vill ta upp två saker i detta inlägg:
 
1. NÄR KOMMER VÅREN????? Jag fryser ihjäl snart, alltid blåst och kallt. Inte varit varm om händer eller fötter på hela dagen. Fotbad kanske? 
Så fint men så jäääävla kallt! :(
 
2. Jag har blivit helt fast i att kolla på inspirationsbilder på mode, naglar och frisyrer. Är dock lite irriterad på att det är dålig uppkoppling på tåget mellan Malmö och Köpenhamn.... Varför finns det inte wifi som det finns på intercity-tågen i Danmark?
 
Kan sitta hur länge som helst och bara kolla, syrran som visat mig. Hon kan hon! Längesedan jag träffade henne nu, lite tråkigt.
 
Visst är bilden fin, massa snyggt på en sådan liten bild!
Postat av: Mamman

Jag känner ju dig "dotter". Du vill ha vår så att du kan shoppa nya kläder, väskor, nagellack m.m. Som hör våren till!! Just nu känns det som att allting "bara stannat upp"! . Vintern lurpassar på oss och minsta pastell den ser att vi använder ger den oss slask, snö, halka och annat elände som får oss att stoppa ner betalkortet i väskan igen och hålla fast vid just "den" väskan ett tag till. Så med andra ord är vintern ekonomisk! Ja du sparar ju pengar på det här sättet. Men du är ju van att byta ut vinterstass mot vårdtids efter rimlig tid. Lugn dotter, lugn! Våren är på väg... I feel IT in My bones!!

Svar: Ja snart så, men det känns långt borta!!
Jennifer Carlsson

2013-03-21 @ 20:36:49
Postat av: Therese

Och när väl våren kommer så kommer vi till dej!!! Då ska det vårshoppas!=) jag behöver ny vårjacka, ballerinaskor, nytt smink(MAC, finns bara i storstäder som Malmö=), sen lite linnen, kjolar, ja, en hel ny garderob!=)

Svar: Låter ju helt underbart Tessan! Snacka om att bli taggad för vår! Snaaaart!
Jennifer Carlsson

2013-03-21 @ 21:38:11
Postat av: Suzanna

Du får komma hem så kan vi leka! :D Haha

2013-03-23 @ 22:38:14
URL: http://hardtobevain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: