Återigen!

Publicerat 2013-03-01 22:59:32 | i kategori Allmänt

Jaa återigen en kväll som inte blev vad en annan trodde, men ack så bra! Kan inte säga annat än att spray-tam är guds gåva till mänskligheten! Så fint det blev, är jättenöjd än så länge i alla fall! 
 
Maria bjöd på sin mycket populära morotskaka på jobbet idag. Har verkligen varit en underbar dag på alla sätt och vis! Härlig stämning på kontoret och fantastiskt väder utomhus! Har nog aldrig i mitt liv varit så glad att se solen och känna dess strålar som i idag! 
 
 Vi har även haft AW/uteserveringshäng i eftermiddag för er som missat alla uppdateringar på Facebook! Att man blir lycklig liksom! 
 
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag! Nu ska jag sova. Ser fram emot en morgon i sängen men Nyhetsmorgon.
Tack alla goa ni för att ni läser och kommenterar! Jätteroligt! Kram på er!
 
Innan spraytan....
 
ÄNTLIGEN!!!!
 
Efter spraytan! Första gången i mitt liv jag sitter på en uteservering i en storstad med jogginbyxor, löparskor och en t-shirt size L där det står "Fika inte i puckelpisten" på....
MEN, äntligen en bra bild på mig i uppsatt hår!
Postat av: Robin

Nej vi har inte missat att du drack vin på uteserveringen igår! Såg hur gött ut som helst!

2013-03-02 @ 08:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: