Coming back!

Publicerat 2013-03-12 06:48:00 | i kategori Allmänt

God morgon!
 
Det har varit en hård helg, det kan man inte säga annat. Många gånger känner jag att jag kanske hade orkat skriva lite men orkar inte göra jobbet att lägga in massa bilder och göra intressanta inlägg. Frågar er nu, är det bättre med ett tråkigt och ointressant inlägg, än inget inlägg alls?
 
Idag känner jag mig mycket piggare! Totalt utsliten efter ytterligare ett missöde i tvättstugan! De stänger inte av maskinerna och fläkten prick kl 20:00 som jag trodde, de stänger av den ännu tidigare. Jag kan faktiskt inte förstå detta resonemang. Jag menar, torktumlaren och fläkten kan väl gå till slutet ändå? Från och med nu blir det väl tvättning på helgerna då....
 
Vill även passa på att undra över Willys som ligger nära mig... Hur tänker de där egentligen?? Alltid kassaköer och bara hälften av kassorna öppna. Fattar ingenting och blir förbannad!!
 
Solen stiger sakta över hustaken nu i alla fall, kan inte säga annat än att det är fint! 
 
I nästa inlägg ser ni den här veckas todo-lista! Det är lite att göra om man säger så.
Ha en fin tisdag!
 
Såhär blir det när planeringen (och humöret!!!) går åt skogen. Helt ok pizza från Värnhems Pizzeria, kostade 55 kr! Det ni! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: