Det håller i sig!

Publicerat 2013-03-02 09:37:13 | i kategori Allmänt

Åhhh! Att vakna upp till detta väder är helt fantastiskt! Ligger kvar i sängen än och bara myser med Nyhetsmorgon. Men nu måste jag snart upp, tänkte ge mig ut på stan en sväng också. Såååå dags för frukost.
 
Ikväll är det dags för Marias fest också! Ska bli riktigt skoj! 
 
Såhär borde man alltid få vakna upp! Vad jag älskar min lägenhet! 
Postat av: Maria

Säger ju att jag fyller år på VÅREN!!! ;)
Längtar!!! :)) Och igen, tack för allt!!!

2013-03-02 @ 09:40:46
Postat av: Robin

Grattis till Maria!!!!
Och de där vårvädret försvann snabbt! Jävla storm och kallt! Men kör kräftfest med Västerbottenpaj & räkor! Våga vägra vintern!
Hade så trevlig kväll! Glöm inte Lofsan imon strax efter 10:00 =)

2013-03-02 @ 17:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: