En sådan dag

Publicerat 2013-03-18 18:38:43 | i kategori Allmänt

Idag är en "leta-upp-allt-onyttigt-från-helgen-och-ät-upp-det-dag." Lite ont i magen nu bara för det... 
 
Målet med denna veckan är att träna minst en gång men helst två, tänker mig tisdag och torsdag. Ikväll blir det bara en promenad, känner mig sliten efter helgen, tror inte ett hårt träningspass är botemedlet. Eller så är det just det som är det bästa?? 
 
Jag har verkligen fastnat för att läsa bloggar för tillfället. Det är så mysigt! De jag läser just nu är  bland annat Blondinbella.se, Darios.se och Fridabloggar.se. Gillar dem alla för olika saker. Tycker verkligen om Blondinbella, hon har intressanta inlägg och skriver kul grejer. På Darios kan man läsa om Tyra Sjöstedt och hennes hästar vilket är himla mysigt. 
 
Vad läser ni för bloggar?
 
Fina lilla Conny-katten! 
Hade varit mysigt med en katt som sällskap!
Postat av: Robin

Läser din blogg.. Bli inne ikväll, storm ju! Och så e det ju halvåttahosmig =)
Bron e kanske stängd??

2013-03-18 @ 19:46:02
Postat av: Nina - Glamourmamman

Visst är det kul med bloggläsning :-) Tyvärr hinner jag inte lika mycket nuförtiden.. Men kika i min länklista så kanske du får lite fler tips :-)

KRAM

2013-03-18 @ 20:53:02
URL: http://glamourmamman.blogg.se
Postat av: Nina - Glamourmamman

Visst är det kul med bloggläsning :-) Tyvärr hinner jag inte lika mycket nuförtiden.. Men kika i min länklista så kanske du får lite fler tips :-)

KRAM

2013-03-18 @ 20:57:56
URL: http://glamourmamman.blogg.se
Postat av: Mammam

Kom ihåg att katter ska ha mat, få kela när de vill, ska ut å kissa mitt i natten och så hårar de ner alla kläder. Kan vara bra att komma ihåg. Sköldpadda är att föredra😸

2013-03-18 @ 21:14:25
Postat av: Pappa

Du får ta hand om Conny när du vill. Säg bara tii så tar jag mä han nästa gång jag kör söderut:-)

2013-03-18 @ 22:58:00
Postat av: Robin

Haha din mamma e bäst!
Ja en sköldpadda hade väl varit något! Den klarar sig utan att ha to do list! =)

2013-03-19 @ 06:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: