Ett viktigt meddelande

Publicerat 2013-03-19 07:05:49 | i kategori Allmänt

Först vill jag bara säga att det är så otroligt roligt att så många läser min blogg! igår var ni nära 100 st som valde att kika in här! Otroligt roligt! Gör att det blir extra roligt att skriva.

Någon klok (kan diskuteras) människa har suttit och klottrat lite på bussen! Kunde inte hjälpa att jag tyckte det var lite gulligt och blev glad när jag såg det.

Tänk på detta allihopa!

Och tack pappa för att jag får katten om jag vill! :)

 

 
Ha en bra dag nu!
Postat av: Amanda

Ja jag läser ju såklart din blogg snuttan! Snaaaaart ses vi!! Äntligen!! Vi försöker va i Malmö vid fyra tiden på fredag... Puss och ha en bra dag!

2013-03-19 @ 07:51:43
Postat av: Mamman

Har pappa gett bort katten till dig??? Katten e min😀

Svar: Tänkte att du tycker säkert han e jobbig ändå! :)
Jennifer Carlsson

2013-03-19 @ 23:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: