Full dag!

Publicerat 2013-03-26 22:45:13 | i kategori Allmänt

Hej!! 
Jag började på ett inlägg i morse men uppkopplingen typ dog och kom inte tillbaka igen. Därför det blir ett sent inlägg.
 
Vad har hänt idag då? Ska vi köra det i listform kanske?
 
Jobbat, varit ömsom jättevarm, omsömnad frusit, klimakteriet???
Köpte skor!!! (Wohoooo)
Köpt en mellan-väska, beige, varken stor eller liten...
Haft beiga byxor på mig, inte ägt ett par på hur längesedan som helst, se bild nedan.
Fått skav av skorna på ringfinger-tårna
Provat TVÅ bitar sushi... Hmm, alltså jag vet inte... 18 tastes to go?
Sett en smutsig (och antagligen inte helt frisk) kvinna med spott- och skaka-av-saker-ticks.
Sett en kille bära en golvmopp över axeln och en plastpåse med sin bärbara dator i. Är det verkligen bra för datorn kan jag undra....
Sett en präst (på busshållplatsen, aldrig sett tidigare)
 
Haha, Gud vad det händer saker hela tiden! Alltid är det något liksom.
Ok. Här kommer en dagens outfit, gör en jättekonstig (morgontrött) min så strunta i den! 
 
Kul med ljust, verkar ha träffat rätt med beiget, finns ÖVERALLT i butikerna nu!
 
Postat av: Maria

Ooj.. Är det jag som är "Sett en smutsig (och antagligen inte helt frisk) kvinna med spott- och skaka-av-saker-ticks"? Lovar att duscha tills imon... ;)
Tack för idag! Du är en pärla!!

2013-03-26 @ 23:00:52
Postat av: Robin

Va fin du e!
Oj med saker du sett! Men vad vart det för fel på Kvinnan? Syftar inte på Maria!!!
Hade hon ett EP anfall? Pundare? Va det någon som hjälpte henne? Nu verkar det som våren verkligen är på väg! Så glad man blir! Vad köpte du för skor?? =)
Kram på dig!

2013-03-27 @ 06:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: