Härliga lördag!

Publicerat 2013-03-23 15:33:32 | i kategori Allmänt

Vad skönt det är att bara vara ledig en hel helg! Inget inplanterat, bara ta det lugnt. 
 
Gårdagskvällen var jättemysig precis som väntat! Vi började med ett glas mousserande samt "husesyn". Jag fick ett jättefint påsklilje-arrangemang, jag som tänkte häromdagen att jag ville ha lite påskliljor såhär inför påsken!
 
Sedan lagade vi mat och drack vin, precis som det ska vara. Vi pratade om allt och gick igenom det som hänt sen senast. Maten blev jättegod, har gjort rätten innan ihop med Emma. Det blev kycklingfilé som steks och sedan läggs i en ugnsform. Sedan häller man på purjolök och såsen som består av grädde, crème fraîche, mango chutney, kalvfond och soja. Serverade ris och sallad till. Supergott!
 
Idag på morgonen blev det sovmorgon och frukostmys. Sedan var det dags för tjejerna att bege sig hemåt tyvärr. Underbart att träffa dem, går för långt mellan gångerna.
 
Bästa Amanda!
 
Emmie fixar salladen!
Gott med vin!
 
Mina tjejer! Tack för en trevlig kväll!
 
Titta! Fint va, påskliljor, precis vad jag behövde!
 
Inte bästa bilden men ack så gott det var, tur att det blev lite över! :)
Postat av: Amanda

Tack älskade du för igår! Så mysigt o ses! Puss

2013-03-23 @ 22:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: